מאמרים

מאמרים

טיפים לבחירת ספק שליחויות והובלות 

מהלך בחירת המשרד/הספק המטפל בהובלות והשליחויות עבורכם, משול להעסקת עובד או מחלקה נוספים בחברתכם.
אותו עובד אמור לייצג אתכם מול הלקוחות והספקים. גם הם חלון הראווה שלכם לעולם, לכן, חשוב מאוד שאותם עובד\ים יגיעו מ"אכסניה" טובה, בה הם מרגישים בנוח, בטוחים במשימתם - ולא מונעים מלחץ יומיומי הנובע מריבוי משימות בפרקי זמן קצרים.
קרא עוד >

שירותי שליחויות, בלדרות ושינוע בישראל

מהלך בחירת המשרד/הספק המטפל בהובלות והשליחויות עבורכם, משול להעסקת עובד או מחלקה נוספים בחברתכם.
אותו עובד אמור לייצג אתכם מול הלקוחות והספקים. גם הם חלון הראווה שלכם לעולם, לכן, חשוב מאוד שאותם עובד\ים יגיעו מ"אכסניה" טובה, בה הם מרגישים בנוח, בטוחים במשימתם - ולא מונעים מלחץ יומיומי הנובע מריבוי משימות בפרקי זמן קצרים.
קרא עוד >

קידום איכות השירות

שירות – סדרת פעולות שאותן מבצע ארגון על מנת לספק פתרון לצרכי לקוחותיו. סדרת הפעולות כוללת לרוב, קשר ישיר ולעיתים עקיף בין לקוח ובין עובדי הארגון, ובין הלקוח לבין מערכות ומשאבים של הארגון.
שירות הוא מוצר בלתי מוחשי ומתכלה- אחרי שנותנים לי שירות הוא נעלם, זה לא משהו שנשאר.
קרא עוד >

היתר כללי לאיסוף, העברה או מסירה של מכתבים לפי חוק הדואר, התשמ"ו - 1986

נוסח משולב זה נערך על יסוד המסמכים הבאים: ההיתר המקורי מיום - 2003.1.29, 10.8.2017 – מיום 1 'מס תיקון
נוסח משולב זה הוכן לנוחיות הקורא; בכל מקרה של אי התאמה בין נוסח זה לבין ההיתר המקורי והתיקונים, הנוסח הקובע הוא זה של ההיתר המקורי והתיקונים.
קרא עוד >
Share by: